Regulamin sklepu internetowego wyslikwiaty24.pl

  1. Warunki ogólne zamówienia
    1. Regulamin dotyczy funkcjonowania sklepu internetowego wyslijkwiaty24.pl zwanego w dalszej części sklepem
    2. Sklep realizuje dostawy przesyłek kwiatowych i upominów na terenie całej Polski
    3. Ceny towarów podane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto
    4. Koszty dostawy wliczone są w cenę bukietów
    5. Korzystanie z usług Sklepu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
  2. Realizacja zamówienia
    1. Pierwszym warunkiem koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia jest wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia. W formularzu tym powinny być podane prawidłowe dane teleadresowe Zlecającego i Odbiorcy wraz z numerami telefonów i adresów poczty elektronicznej
    2. Następnym krokiem do uruchomienia zlecenia jest dokonanie wpłaty na konto Sklepu
    3. Umowa sprzedaży jest zawarta w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie zamówienia przesyłki kwiatowej przesyłane jest na adres e-mailowy lub przekazywane telefonicznie
    4. Zmian w przyjętym zamówieniu można dokonać na co najmniej 24 godziny przez realizacją zamówienia
    5. Rezygnacja z realizacji potwierdzonego zamówienia na co najmniej 48 godzin przez dostawą, powoduje potrącenie przez Sklep 10% dokonanej wpłaty będącej ekwiwalentem kosztów manipulacyjnych
    6. Sklep nie powiadamia Zlecającego o fakcie dostarczenia przesyłki do odbiorcy
    7. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez caly rok, natomiast bukiety dostarczane są w godzinach:
      • od poniedziałku do piątku od 9.00 do 20.00
      • w soboty od 10.00 do 19.00
      • w niedziele od 10.00 do 15.00
    8. Sklep nie realizuje dostaw przesyłek kwiatowych w dni świąt państwowych i kościelnych ustawowo wolnych od pracy (13 dni)
    9. W dniach 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet), 26 mają (Dzień Mamy) oraz 23 czerwca (Dzień Taty) nie realizujemy dostaw bukietów w godzinach sugerowanych przez Zlecającego
    10. Oferowane bukiety i kompozycje pokazane na zdjęciach, w rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się w zakresie użytych dodatków występujących sezonowo. Kolorystyka i wartość bukietu nie ulega zmianie
    11. Przesyłki adresowane do szpitali, hoteli itp. w przypadku niemożności dotarcia do odbiorcy mogą być dostarczone do recepcji
    12. Jeśli w określonym w zamówieniu miejscu i czasie kurier nie zastanie Odbiorcy, wówczas pozostawi wiadomość o adresie kwiaciarni dostarczającej bukiet. Po upływie 48 godzin od próby doręczenia bukietu i braku kontaktu ze strony Odbiorcy, zamówienie uważa się za zrealizowane
    13. Odmowa przjęcia bukietu przez Odbiorcę jest równoznaczna z doręczeniem bukietu
    14. Przesyłki kwiatowe wraz z prezentami dostarczane są w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia i opłacenia zamówienia
  3. Czas potrzeby do zrealizowania zamówienia
    1. Dostawa bukietu lub upominku w dniu składania zamówienia – wymagane jest opłacenie zamówienia do godziny 14.00 w dni robocze
    2. Dostawa bukietu w sobotę i niedzielę wymaganie jest opłacenie zamówienia do godziny 12.00 w sobotę
  4. Płatność
    1. Szybkie przelewy on-line - forma płatności, dzięki której sklep otrzymuje płatność już po kilku minutach od złożenia zamówienia. Przelewy on-line są obsługiwane przez serwis DotPay.eu, zapewniający bezpieczeństwo i profesjonalną obsługę transakcji. Serwis DotPay.eu obsługuje płatności z większości polskich banków. UWAGA! Jeżeli wybierzesz jako formę płatności szybki przelew on-line, jako odbiorca płatności będzie występowała firma DotPay - mimo to Twój przelew dotrze do nas w ciągu kilku minut.
    2. Przelew na konto / wpłata gotówkowa na konto - jeżeli nie posiadasz konta w żadnym z banków wymienionych powyżej, możesz dokonać przelewu ze swojego banku, lub wpłacić należność na poczcie. Po wyborze tej formy płatności, będziesz mógł wydrukować formularz przelewu - udaj się z nim do swojego banku lub na pocztę i opłać swoje zamówienie. Taka forma płatności dotrze do nas najczęściej w ciągu 1 - 2 dni.
    3. Karta kredytowa - obsługa kart kredytowych jest możliwa dzięki serwisowi DotPay. Jest to w pełni bezpieczna forma płatności - po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę DotPay.eu, gdzie korzystając z szyfrowanego połączenia (przesyłane dane są niemożliwe do podejrzenia przez osoby postronne) podasz numer karty kredytowej i inne potrzebne dane, a następne dokonasz płatności. To, czy Twoją kartą kredytową można płacić za zakupy w internecie, zależy od jej wystawcy - skontaktuj się z podmiotem, który wydał Ci kartę i dowiedz się, czy możesz płacić nią w internecie. Płatności kartą kredytową docierają do sklepu w ciągu kilku godzin od transakcji.
  5. Odpowiedzialność i reklamacje
    1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, takich jak: klęski żywiołowe, awarie systemu bankowego i telekomunikacyjnego oraz inne nieprzewidziane zdarzenia. O zaistnieniu powyższego zdarzenia Sklep niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego
    2. Gwarantujemy dostawę bukietów i kompozycji tylko ze świeżych kwiatów
    3. Odbiorca jest zobowiązany sprawdzić świeżość kwiatów w obecności kuriera i potwierdzić to własnoręcznym podpisem
    4. Reklamacje odnośnie bukietów można składać pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie w Sklepie w ciągu 24 godzin od momentu doręczenia, natomiast termin składania reklamacji na dostarczone upominki wynosi 7 dni
    5. Złożona reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 7 dni od jej przyjęcia