Regulamin sklepu internetowego wyslikwiaty24.pl
- Warunki ogólne zamówienia
- Regulamin dotyczy funkcjonowania sklepu internetowego wyslijkwiaty24.pl zwanego w dalszej części sklepem
- Sklep realizuje dostawy przesyłek kwiatowych i upominów na terenie całej Polski
- Ceny towarów podane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto
- Koszty dostawy wliczone są w cenę bukietów
- Korzystanie z usług Sklepu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
- Realizacja zamówienia
- Pierwszym warunkiem koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia
jest wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia. W formularzu
tym powinny być podane prawidłowe dane teleadresowe Zlecającego i
Odbiorcy wraz z numerami telefonów i adresów poczty elektronicznej
- Następnym krokiem do uruchomienia zlecenia jest dokonanie wpłaty na konto Sklepu
- Umowa sprzedaży jest zawarta w momencie potwierdzenia przez Sklep
przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie zamówienia przesyłki kwiatowej
przesyłane jest na adres e-mailowy lub przekazywane telefonicznie
- Zmian w przyjętym zamówieniu można dokonać na co najmniej 24 godziny przez realizacją zamówienia
- Rezygnacja z realizacji potwierdzonego zamówienia na co najmniej 48
godzin przez dostawą, powoduje potrącenie przez Sklep 10% dokonanej
wpłaty będącej ekwiwalentem kosztów manipulacyjnych
- Sklep nie powiadamia Zlecającego o fakcie dostarczenia przesyłki do odbiorcy
- Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez caly rok, natomiast bukiety dostarczane są w godzinach:
- od poniedziałku do piątku od 9.00 do 20.00
- w soboty od 10.00 do 19.00
- w niedziele od 10.00 do 15.00
- Sklep nie realizuje dostaw przesyłek kwiatowych w dni świąt państwowych i kościelnych ustawowo wolnych od pracy (13 dni)
- W dniach 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet), 26 mają
(Dzień Mamy) oraz 23 czerwca (Dzień Taty) nie realizujemy dostaw
bukietów w godzinach sugerowanych przez Zlecającego
- Oferowane bukiety i kompozycje pokazane na zdjęciach, w
rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się w zakresie użytych dodatków
występujących sezonowo. Kolorystyka i wartość bukietu nie ulega zmianie
- Przesyłki adresowane do szpitali, hoteli itp. w przypadku niemożności dotarcia do odbiorcy mogą być dostarczone do recepcji
- Jeśli w określonym w zamówieniu miejscu i czasie kurier nie zastanie
Odbiorcy, wówczas pozostawi wiadomość o adresie kwiaciarni
dostarczającej bukiet. Po upływie 48 godzin od próby doręczenia bukietu i
braku kontaktu ze strony Odbiorcy, zamówienie uważa się za zrealizowane
- Odmowa przjęcia bukietu przez Odbiorcę jest równoznaczna z doręczeniem bukietu
- Przesyłki kwiatowe wraz z prezentami dostarczane są w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia i opłacenia zamówienia
- Czas potrzeby do zrealizowania zamówienia
- Dostawa bukietu lub upominku w dniu składania zamówienia – wymagane jest opłacenie zamówienia do godziny 14.00 w dni robocze
- Dostawa bukietu w sobotę i niedzielę wymaganie jest opłacenie zamówienia do godziny 12.00 w sobotę
- Płatność
- Szybkie przelewy on-line - forma płatności, dzięki której sklep
otrzymuje płatność już po kilku minutach od złożenia zamówienia.
Przelewy on-line są obsługiwane przez serwis DotPay.eu, zapewniający
bezpieczeństwo i profesjonalną obsługę transakcji. Serwis DotPay.eu
obsługuje płatności z większości polskich banków. UWAGA! Jeżeli
wybierzesz jako formę płatności szybki przelew on-line, jako odbiorca
płatności będzie występowała firma DotPay - mimo to Twój przelew dotrze
do nas w ciągu kilku minut.
- Przelew na konto / wpłata gotówkowa na konto - jeżeli nie posiadasz
konta w żadnym z banków wymienionych powyżej, możesz dokonać przelewu ze
swojego banku, lub wpłacić należność na poczcie. Po wyborze tej formy
płatności, będziesz mógł wydrukować formularz przelewu - udaj się z nim
do swojego banku lub na pocztę i opłać swoje zamówienie. Taka forma
płatności dotrze do nas najczęściej w ciągu 1 - 2 dni.
- Karta kredytowa - obsługa kart kredytowych jest możliwa dzięki
serwisowi DotPay. Jest to w pełni bezpieczna forma płatności - po
złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę
DotPay.eu, gdzie korzystając z szyfrowanego połączenia (przesyłane dane
są niemożliwe do podejrzenia przez osoby postronne) podasz numer karty
kredytowej i inne potrzebne dane, a następne dokonasz płatności. To, czy
Twoją kartą kredytową można płacić za zakupy w internecie, zależy od
jej wystawcy - skontaktuj się z podmiotem, który wydał Ci kartę i
dowiedz się, czy możesz płacić nią w internecie. Płatności kartą
kredytową docierają do sklepu w ciągu kilku godzin od transakcji.
- Odpowiedzialność i reklamacje
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak możliwości
zrealizowania zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, takich jak:
klęski żywiołowe, awarie systemu bankowego i telekomunikacyjnego oraz
inne nieprzewidziane zdarzenia. O zaistnieniu powyższego zdarzenia Sklep
niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego
- Gwarantujemy dostawę bukietów i kompozycji tylko ze świeżych kwiatów
- Odbiorca jest zobowiązany sprawdzić świeżość kwiatów w obecności kuriera i potwierdzić to własnoręcznym podpisem
- Reklamacje odnośnie bukietów można składać pisemnie, pocztą
elektroniczną lub telefonicznie w Sklepie w ciągu 24 godzin od momentu
doręczenia, natomiast termin składania reklamacji na dostarczone
upominki wynosi 7 dni
- Złożona reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 7 dni od jej przyjęcia